22. dec. 2014

2 dage tilbage

Jep og så lige præcis, er det i overmorgen det går løs
GLÆÆÆÆÆÆDER mig.

'Tror også jeg har gættet hvad kæresten har købt. hehe.
Men ved han ikke har nogen anelse om hvad jeg har købt til ham.

I går begyndte jeg på vores juledekoration som det er meningen skal sidde midt på bordet juleaften.
Håber jeg når at blive færdig. Den er hæklet, deraf bekymringen.

Derudover var vi i BILKA i går, og vi trak den så lang som muligt med at tage afsted, i håb om at der ikke var alt for mange mennesker. Til vores held var det godt regnet ud, okay der var mange mennesker, men det kunne absolut være noget så meget værre. 
Fx var der ingen kø ved kassen, eller lidt, men det gik stærk med at komme igennem. Hende der sad ved kassen fortalte også at det var godt vi ikke var kommet dagen før da der havde været kø ved hver kasse næsten ned midt i butikken. 
Takkede nok lige min skytsengel for ikke at have sendt mig afsted lørdag.

Dagens julekort 
Er orientalsk inspireret :)
Så er der vist ikke så meget andet at sige om det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...