16. jun. 2015

Gelli Art Journal

Jep så er jeg endelig kommet i gang, både med min Gelli Plate og min messy art journaling.

Denne første side er disney inspireret... Hvilket overhovedet slet ikke på nogen måde var meningen, jeg havde forestillet mig en grunge side, men så tog retningen en helt anden drejning. Synes det er lidt sjovt, at hver gang jeg beslutter mig for at lave noget grunge, ender det altid ud med og være noget andet...

Men jeg havde det sjovt. Hvorfor denne side endte ud med at være disney inspireret, ja der må jeg være dig svar skyldig, jeg ved det simpelthen ikke.


And Now in English
Yeah, so I finally got started, both with my Gelli Plate and my messy art journaling.

This first page is disney inspired ... Which wasn't the idea from the start, I had imagined a grunge page, but then it took completely different direction.

I Think it's a little funny that whenever I decide to do something grunge, it always ends up being something else ...

But I had fun. Why this page ended up being Disney inspired, I really don´t know.

The text on the page is in Danish and says: "mirror mirror on the wall who's fairest of them all"







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...