1. mar. 2012

Se hvad jeg kan, se hvad jeg kan...

Kom nu og se det alle mand...
JEG har lavet fuldkornskiks
Det troede jeg ellers ikke jeg ku´

JA, føler mig ski lidt som wonder woman, hvis jeg selv skal sige det... Eller bagte hun mon hendes fuldkornskiks selv? Spiser hun mon overhovedet fuldkornskiks? Never mind... Et af mine mål for 2012, er at lære at bage... Hvilket også var en af grundene til at jeg bagte boller klokken øv i går morges til kæresten, meeen også fordi jeg er sååå sød hele tiden (host, host) 

Nu står den på ostebrød, starter i det nemme for at få nogle succes oplevelser med at bage, ellers er jeg den type der hurtigt bliver utålmodig og SÅ kan det da også bare være ligemeget! BASTA! Indrømmet mine boller i går morges kunne måske have været bedre hvis de havde fået lidt længere i ovnen, men det ved jeg så til næste gang. Vil i forresten se et billede af dem?
I må selv gætte jer til hvis kop det er, som har skæg ;o)
Er de ikke fine? 
Er så pave stolt af mig selv, førhen når jeg bagte (brød skal jeg lige sige) skulle man passe på fødderne når man tog det ud af ovnen, ikke på grund af varmen, men fik man en af mine boller over sine tær, kunne man godt regne med at skulle en tur på skadestuen, ja så hårde var de!!! Det var kasteskyts, ikke boller, men trods den hårde skal kunne jeg alligevel præstere at de var rå indeni, er det ikke lidt en kunstart i sig selv...?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...