28. apr. 2012

Der knokles

Puha, er godt igang med mine 70 bryllups invitationer.
Det lød af mange, men synes af endnu flere når man så endeligt kommer i gang med det... Har nu fået skåret ud således at jeg i hvert fald kan samle de første 10.

Vil I se hvordan bruden og gommen besluttede sig for at de skal se ud?
Så det tager liiige lidt tid. 

Derudover har jeg i dag, arbejdet lidt på et fødselsdags kort til min svoger og hans mellemste dreng. Samt et kort design som skal bruges til de invitationer jeg skal sende ud i forbindelse med min egen fødselsdag. 

I aften står den på bukse oplægning, manden skal lige have kortet benene af i hans jakkesæt, så det passer.

Ellers har jeg leget lidt med mit blog navn, sådan lidt hen hvis jeg nu skulle få lyst til at sætte mærkater i tøj jeg syer. Får ikke rigtig syet noget, men får lavet mønstrene og købt stoffet til det. Måske man bare snart skulle se efter at komme igang.

Nå men, således her ser det ud:

Når jeg selv tænker over at jeg kun har brugt godt 15-20 minutter på det, jaa så er jeg ret godt tilfreds...

Håber I kære læsere (og 1000 tak fordi I/du læser med her, er virkeligt beæret over hvor mange der har valgt at være fast læser) alle har en rigtig dejlig weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...