16. apr. 2012

Smykkekursus og kortmageri

Kan ikke helt forstå at endnu en weekend har været...
Jeg mener, hvor blev tiden lige af?

Hmm, nå men, ja, ja. 

I torsdags var jeg med min veninde Charlotte [hej Charlotte...] på smykke kursus. Hun har fået nyt arbejde så det var noget tid siden jeg havde set og snakket med hende, så snakken gik lystigt, men fik da taget ikke mindre end HELE 3 billeder, ja hold bare fast... hehe... 

Først skulle der udvælges materialer fra det enorme udvalg som vores "underviser" havde medbragt, se bare her
Så mens snakken lystigt gik, hapsede jeg lige et billede hen af vores bord.
umh æblejuice, foretrækker nu appelsinjuice, men hva...

Så var det tid til at gøre status og komme hjemaf
To ting fik vi lavet hver, eller det vil sige den ene ting købte vi os fra og den anden lavede vi selv... Man må godt snyde lidt.

Så springer vi hastigt videre til søndag, i går, min dejlige svigerinde havde fødselsdag, så hun skulle have sig et hjemmelavet kort. Hun modtog det godt i lørdags, men hva´er glæden ikke lige god, om man får kortet dagen før, eller på selve dagen?
Men I skal selvfølgelig ikke snydes for at se det kærer læsere
Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...