25. apr. 2012

kort og godt på tur

Vil lige være hurtig her inden jeg skal afsted mod Aalborg, hvor en dag i selskab med en vidunderlig veninde og en hel del shopping venter. Ihh hvor jeg glæder mig. Kan mærke helt ind i knoglerne at i dag bliver en alletiders dag og aften.

Dagens startede dog lidt øv, sad i sengen og så nyhederne halv otte, da bette missen Bastin kom ind og begyndte at puffe til mig, irriterende når nu man forsøger at koncentrere sig om nyhederne. Men jeg gav efter og kløede ham på hovedet, og hov hvad var det? En knop, hmm måtte undersøges nærmere... Ad en tæge, frem med pincet og papir. Fik den hurtigt fjernet, tjekket for udslæt og om der sad noget tilbage, gjorde der heldigvis ikke, men vil dog holde øje efter udslæt, just in case. 

Ej, vil i ikke lige høre en sjov historie? Da Bassen var killing og liiige som i for få dagen siden, havde fået lov til at færdes ude, kom han en dag haltende hjem, og var noget så ulykkelig, så jeg fik ham op i favnen og tjekket hans pote, og hvad sad der, der? En tæge. Så den fik jeg fjernet... Og med ét var Bassen i bedring, ville ned og ud og lege igen. Synes det er en sjov historie at tænke tilbage på. Hvad synes I?

Nå nu til kortet, dette kort er et ULTRA feminint pige kort. Det skal som sådan ikke bruges til nogen særlig anledning, men fik lyst til at forsøge mig med et kort der var sødt, med ekstra sukker på.


Kort og godt, nu skal jeg på tur...

Vi snakkes, eller skrives i hvert fald ved

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...