15. jun. 2012

Har i dag konkluderet at livet er for kort...

til at rende rundt med en nokia 3510i!
Jo det er rigtigt, det er den telefon jeg har mig... Men det er ikke fordi jeg ikke har haft andre siden jeg var teenager, det har jeg. Jeg havde en HTC Tattoo, som gik hen og blev en rigtig ego-tripper. Den mobil ville kun når den ville! Sad man fx og snakkede i telefon, og den ikke gad mere, lagde den på. Hvis den ikke ville sende smser, ja så gjorden den det ikke lige meget hvad.

Så I et par måneder nu, har jeg levet sammen med en nokia 3510! 
Syntes den var så meget federe første gang jeg fik den, men oki der var den så også lige kommet frem.

Men så i dag tog jeg springet (efter at have sparet sammen, så ikke noget med at købe på afbetaling), har jeg købt mig en Sony Xperia S
Billedet er lånt fra Callmes hjemmeside

GLÆDER mig til den kommer, om 1-6 hverdage... Den var på lager.

Havde egentligt tænkt mig at købe en Iphone 4s
Men den har kun et 8 megapixel kamera, og hvorimod sonys har 12 megapixel. Plus at der var andre features der tiltrak mig mere end iphones. Så ja det blev den. 

Så er der ikke snart gået de 1-6 hverdage? 

En god start på en forhåbentlig god weekend, hvad skal du lave i din weekend? 

Og så en lille fodnote, Ja mini me så har vi en ting mere til fælles, min er dog sort!

(mini me er min venindes datter som er en tro kopi af mig... meninger, holdninger, allergier ja you name it, og vi er ens, ja lige pånær alder og udseende)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...