25. jun. 2012

Jeg Ruffler derud af

Der er godt gang i hæklenålen her i huset... Endnu et krammedyr, er begyndt at træde frem fra min fantasi.

Har fundet ud af at jeg synes hækling er meget sjovere når det er ens egne fantasi figurer man arbejder på. Denne gang har jeg dog, mens arbejdet skrider frem, valgt at skrive opskriften ned. Hvilket jeg ikke gjorde med Benny, eller jo det gjorde jeg, det halve af ham... Hmmm... Lidt ærgeligt, men tror nu heller ikke jeg lige i den nærmeste fremtid skal i gang med endnu en af hans slags.

I weekenden havde vi besøg af mine forældre, som havde været så søde at hente vores (læs mandens) anden bil hjem, den har været til syn og gik igennem, heldigvis. Bilens navn er Bille og Bille har været savnet. Så vi, manden og jeg, os for at tage lidt gas på mine forældre og stillede flag frem og hængte et STORT peugeot banner op på carporten. Banneret er lige så bredt som carporten, og så en tredjedel af carportens højde i dens højde, så STORT!

Det fik vi os et godt grin over alle fire. Snakken gik lystigt og vi fik grillet om aftenen, og så stod den ellers på tv marathon. I Torsdags var jeg ude og spise og små shoppen med Charlotte, VILDt hygge som altid. Vi endte efter at have spist oppe i Blockbuster (hvor man jo kan købe billige film og serier) her faldt jeg over serien LOST, som vi (manden og jeg) har fået anbefalet af alle vi har snakket med om den... Så da man kunne få første og anden sæson for 100,- stykket slog jeg til. Vi præsterede så at se hele første sæson her i weekenden, havde ellers snakket om at vi kunne tage et afsnit engang imellem. Men den er sku god den serie, så vi blev ved med og sige, argh... Det regner jo, vi tager lige et afsnit mere.

Med det sagt, ja så tror jeg faktisk det er sundt nok at have en dag engang imellem hvor man ikke laver en dyt. Det var i hvert fald hygge. OG er glad for at jeg også købte anden sæson ;o) hehe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...