10. jun. 2012

Kreativ-blokering, men i kan da lige...

... se mit fars dags kort... 
Også selv det er fem dage siden.
Ja det er godt nok fem dage siden... Men bedre sent end aldrig at vise det her på bloggen

Vil lige byde velkommen til de mange nye der er kommet, ih hvor bliver man glad.

Er pt. gået i kreativ baglås, har mange ideer, de bliver bare ikke til noget. Kan man mon få en kreativ-blokering, på samme måde som forfattere kan få en skrive-blokering?!

Det bunder nok også ud i at jeg de sidste mange gange har forsøgt mig med noget kreativt så er det gået helt galt... Så har holdt en pause, men tænker at mandag, der skal der laves noget. For ældste niecen har fødselsdag om tirsdagen og et kort, det skal hun i hvert fald have... Gaven skal jeg så også lige have købt....

Ellers er der ikke sket det vilde her, jeg forbereder min fødselsdag, ja jeg ved det godt, det er først i august, men er fast besluttet på at intet skal være half´n´half, så alt dekoration, mad ja alt skal passe sammen... Glæder mig til at se veninderne i ansigtet, havde først sagt at jo jeg ville prøve at lave denne dejlige dag, med tre gange bestik og fine glas. But Sorry to Say, I´m not that kind of girl! So hurtigt blev det lavet om til en pirat fest, ja for hvad er piraternes yndlings bogstav? Rrrrrrr, og hvad starter mit navn med? Rrrrr.... 

Den bedste kommentar jeg fik fra en af veninderne var:
"...hehe, sejt så kender man dig igen!"

kan i alle have en fantalastisk god søndag, Hvad skal I lave i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...