22. jul. 2012

En god film, eller... Måske kun for piger

I går var jeg alene hjemme hele dagen og hele aftenen, så selvfølgelig skulle der ses en lille tøse film...
Så heldig som jeg normalt ikke er, kom der My Girl på tv2 film, det er nu altså en sød film.

Der gik ikke længe efter jeg havde fået plantet mig i sofaen, med lidt mundgodter, at jeg fik selskab af mindste missen Basse, i et dovent tempo kom han ind i stuen og hoppede op i "katte" stolen (ja jeg ved det godt, men jo de har deres egen stol) og han satte sig godt til rette, hvad gir I? 


Således lå/sad han så og så My Girl sammen med mig. 
Dog tror jeg ikke filmen var noget for ham, den var vist lidt for tøset, og hvordan er jeg så kommet frem til den konklusion? Jo for efter en lille times tid sad Bassen således i stolen:


Og han snorkede! 
Enten var filmen ikke noget for ham, ellers også havde han haft en hård dag?!

Selv fik jeg ikke lavet så meget kreativt. Fandt ud af at jeg faktisk trængte til at lave ingenting. Så lavede mindst muligt, og nød det. Så min plan om at mit nyeste monster familiemedlem skulle have været færdig i går, jaa det blev han jo så ikke. Men i løbet af ugen, måske.

Håber i har en god weekend derude? Og nå ja, har i set vejrudsigten for næste uge? WIIIII SOMMER blev der sagt.


2 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder af Basse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, er helt vild med de billeder, minder lidt om kæresten ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...