15. jul. 2012

Endeligt!

I går vågnede jeg, SYG! Øv! 
Stoppede næse, nysen og næseblod i et væk, det er det samme i dag, orker det ikke... 
nogen der vil bytte?

Men, men, men det var alligevel ikke en så dum dag endda. 
Posten havde et meget længe savnet brev med til mig. 
Endeligt er jeg blevet indkaldet af Aarhus Universitetshospital.


Håber og beder til at de kan finde ud af hvorfor jeg hele tiden skal have så forbandet ondt, hvis ikke det ene sted så er det et andet sted. Jeg er efterhånden ved og være træt af ømme muskler og led, er træt af følelsen af at mine fingre er hævede, at mine led er stive og at der ikke er en dyt man kan holde til... Det er en længere forklaringen men der er bare så meget. Det at gå rundt og have ondt hele tiden, tager på ens kræfter og koncentrationen er heller ikke for god. Åhhh bare de nu kan hjælpe mig. Der er så mange ting jeg gerne vil, men ikke kan pga mine smerter. Men det skal jeg ikke kede jer med.

Men det er lige om lidt, og så alligevel så langt væk at dagen for forundersøgelsen ligger... Den 3. oktober.
Følelsen af en sten der faldt fra ens hjerte var hvad jeg havde da jeg åbnede postkassen og så brevet.

Jeg har brug for en diagnose, jeg har brug for at komme videre...

2 kommentarer:

  1. Godt du har fået en tid, så kan de forhåbentlig finde ud af noget ;-)

    Jeg har meldt mig som fast læser på din blog, og tænkte at du måske har lyst til at melde dig hos mig? ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Gitte Luna,
    Ja jeg håber også at de snart finder ud af hvad det er... Er træt af ikke at vide det. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...