3. aug. 2015

Here Comes The Bride

All dressed in white.... Og en lys rosa sommer frakke... Da jeg lige så hende var min første tanke wauw hun ligner en hel Marilyn Monroe.

Fredag aften efter aftensmaden, som vi heldigvis fik tidligt, efter en lang dag, men besøg i Jyllands Park Zoo, en genbrugs butik på landet, eftermiddags kaffe hos mine forældre og til sidst aftensmad hos svigermor... Puha bliver helt udmattet bare af og skrive det. hehe. Omkring kl 19 tjekkede jeg lige min telefon for at se om der var tikket noget vigtigt ind, mens vi havde været på farten. Her ser jeg så denne besked fra et venne par jeg har kendt siden jeg-kan-ikke-huske-hvornår-vi-mødtes-antal-år, nok omkring 15år...

"Hej ven hvis i skal på lørdags hygge kørertur i morgen,
så tager vi et smut forbi det gamle rådhus i Ebeltoft,
i morgen kl. 12:10.
Bagefter vil der være en kop kaffe ude i vores nye hus.
Det er ganske uformelt. 
Knus"

Nå ja oki godt så, jamen, altid rart at vide tingene i god tid. Hehe... Men de kan vente sig kan de, skal jeg nogensinde giftes, får de det afvide et par timer før, sagt med et blink i øjet.

Men så er gode råd dyre. Ingen gave og kan ikke nå at købe en, kan heller ikke nå at lave et kort. Havde dog heldigvis et liggende og ved du hvad? Jeg har også en video til det kort. Så det er en win win for alle. 

Her er så min løsning på jeg-har-ikke-tid-og-finde-en-gave-shit!!! Efterfulgt af sætningen "Ingen ønskeseddel, ingen gave" Som heldigvis blev godt modtaget, og de skal også nok få en gave, altså når jeg får en ønskeseddel, hehe



Og så til selve kortet, nederst i denne post kan du se de materialer jeg har anvendt





And Now in English
All dressed in white .... And a light pink summer coat ... When I first saw her, my first thought was wow, she looks like Marilyn Monroe.

Friday evening after supper, which we fortunately got to eat early, after a long day where we visited Jyllands Park Zoo, one thrift shop out in the country, afternoon coffee with my parents and finally dinner at my mother in law ...  At around seven that night, I checked my phone to see if there was any messages, I had not checked it all day. Here I saw this message from some friends I've known since I-can't-remember-when-we-met, probably about 15years or so...

"Hey friend if your in need of a Saturday drive tomorrow,
well we are going to the Old Town Hall in Ebeltoft,
tomorrow at. 12:10.
Afterwards there will be a cup of coffee, in our new house.
It is quite informal.
Hugs "

Well okay, well, always nice to know things ahead of time. lol ... If I should ever get married, they informed a few hours before, No I would never do that to them... Lol

So yearh I don´t have a gift and all the shops are closed, fortunately I had a wedding card lying around and you know what? I also have a video that shows how I created the card. So it's a win win for everyone.

In the first two pictures you can see my solution to the gift, it´s rice in bags for boiling... And when she opened it I said "Well no Wish List, No gift" the she laughed. Ofcourse they will get a gift, as soon as I get a wedding wish list


In they video I use some piece I made in advance, If you want to see a video of how I made them, then let me know in a comment below



Materialer / Materials
Hvidt karton - White cardstock
Sizzix Framelits Hearts Die
VersaMark
Ek Success Embossing Powder Tool
Artemio Embossing Powder Silver
Signo Pen Silver
Homemade Quilling Strips
Flatbacked Rhinestones
Glossy Accents from Ranger
Panduro Hobby 3D foam Tape

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...