13. jan. 2012

Så så man lige mig shoppe

I går var jeg ude og shoppe, trængte til et lille krea-inspirations-fix, tror faktisk jeg kom hjem med lidt andre ting end dem jeg sådan set lige havde forestillet mig at jeg skulle have.
Men det gør ikke noget, jeg er vild med de forskellige ting jeg fandt.
Glæder mig til at få dem brugt, har nogle forløbige ideer til hvad jeg skal bruge det forskellige til. Men ikke nogen bestemte.
Har du nogle forslag, til hvad jeg kunne bruge noget af det til? Stoffet med billerne på skal der syes et betræk af, til mine kattes seng, kunne ikke stå for det. Vi har jo den lille Bastian som slæber biller med hjem, hehe.
Ugle og hjorte stoffet skal bruges til puder til stuen, de er set her i blogland før... Men så fik vi nyt sofa bord og farverne og printet passer perfekt til bordet, hvilket gør det billigere end at købe en ny sofa.


Derudover sad jeg resten af eftermiddagen og legede lidt i Photoshop... Vil rigtig gerne blive bedre til Photoshop her i 2012. Nå men, mens jeg så sad der og prøvede forskellige funktioner, poppede en tanke op i mit hoved, noget jeg skulle huske, og ville derfor skrive det ned på en post-it, men kunne ikke finde nogen. Ja hvad gør man så, man laver da en selv. Her er resultatet.




1 kommentar:

  1. Hovsa, der mangler lige et T i startet... ups :)

    God weekend derude i blogland

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...