29. jan. 2012

Pølser på panden...

Har lavet min første opskrift, ud af fri fantasi.
Er lidt stolt af mig selv, må man ikke også godt være det? 

Jeg har lavet pølser, det vil sige jeg har hæklet pølser.
Havde ellers besluttet mig for at der ikke skulle laves mere hæklet mad, har jo ikke rigtig nogen børn at give det til. Men så var vi til middag hos et vennepar i Struer. Her havde jeg nolge hæklede småkager (oreos) og jordbær med til deres dejlige dreng. 
De var et hit, så forleden dag modtog jeg en sms fra drengens mor, der spurgte om der var mere mad?! 
Havde ikke lige noget liggende men kunne da lave noget. 
Så her i første omgang er det blevet til en pølserække. 

Hehe, kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når jeg ser dem. Synes pølserækken blev super god, mangler bare en hund der lige kunne sidde med den i munden og se helt uskyldig ud: "ved ikke hvad du snakker om? Har da ikke stjålet nogle pølser nede fra slagteren" 

Kan I have den dejlig dag derude


1 kommentar:

  1. Hvor er det fine. Er det en opskrift som du har lyst til at give væk?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...