7. jul. 2011

Børnevenlige ternigner inkl. DIY

Disse herlige terninger lærte jeg at lave da jeg arbejede i en sfo i Århus. Vi lavede dem sammen med o.kl børn, dog klippede vi dem ud og samlede dem, da det at samle dem er noget drislk til tider. Grunden til at vi klippede dem er fordi det er vigtigt at siderne er lige. Jeg lægger en DIY ud i dag, håber bare den går igennem. Og sig endeligt til hvis der er nogen spørgsmål. DIYén må ikke sælges, men link gerne til min blog. Ligeledes må den gerne printes ud til personlig brug.

Terningerne bruger jeg selv til mine katte, de elsker at spille bold med dem. Forleden puttede jeg en klokken i en af de små terninger, den terning holdt ikke længe, men glæden hos Bastian vores lille lege dreng var stor. så jeg folder gerne en ny.

En ide kunne være at lade ens barn tegne seks tegninger, og derefter lave dem om til en terning. Tror jeg faktisk jeg vil prøve næste gang jeg er sammen med mine dejlige niecer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...