20. jul. 2011

Ding, Dong Dynamofis


THUMBS UP FOR ME!
Så kom brevet endeligt!
Fra og med uge 32, starter jeg på et kursus, hos Dynamoen, skolen for IT og grafisk design i østjylland. Det glæder jeg mig til, det er ikke første gang jeg kaster mig ud i denne verden, den grafiske det er.

Jeg glæder mig til at få genopfrisket det jeg kan og også til at lære en masse nyt. Synes det er ret sjovt at sidde og lege med de grafiske programmer, og fx skabe små sjove finurlige dyr. Har engang lavet en lille love-bug, havde så tit hørt ordet og så tænkte jeg videre over det en dag, og over hvordan mon en sådan så ud... Det jeg kan lide ved grafisk design er, at man får mulighed for at skabe alle de væsner der bor oppe i ens fantasi. At kunne tage et enkelt (måske lidt kedeligt) billede og tilføje div. effekter og så har man et fantastisk billede.

Nå men, i hvert fald, ville bare dele en dejlig nyhed (for mig) med jer andre. Kan i have en fantalastisk god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...