5. jul. 2011

Jeg spirer over med gode ideer

Jeg er ved og spirer over af gode ideer med mulige projekter... Har så meget kreativ rod oppe i mit hoved at jeg næste ikke kan tænke en lige tanke.

Men hvad er det så jeg tænker tanker om. Jo, jeg har planer om:
  1. Et Oldemorstæppe (som jeg er igang med)
  2. Nogle børnevenlige projekter (som jeg er igang med)
    - Nogle terninger de selv kan folde
    - Nolge punge de selv kan folde 
  3. Har 20 oldemorsfirkanter til en taske (som jeg er igang med)
  4. Har en gammel kosmetik hylde m. spejl jeg gerne vil gøre noget ved
  5. Har en stol jeg vil have betrukket om (meeen får nok min far til, den gode møbelpolstre)
  6. Vil gerne bygge en seng til kattene
  7. Vil gerne sy nogle små puder og lave nogle tæpper til kattene
  8. Sy dufteposer til vores walk in closet (er igang med)
  9. En flettet papirstaske m. bund (er igang med)
  10. 3 andre tasker jeg vil have lavet, har materialerne...
  11. Nogle suttekæder jeg har i tankerne
  12. Et hækleetui som jeg har i tankerne
  13. En julegave til mine forældre (som jeg jo helst ikke lige nævner her)
  14. Noget tøj jeg gerne vil have syet
  15. Skal have syet en tunika til min veninde Camilla
  16. Lavet en lampeskærm til min skrivebordslampe
Samt en hel del andre projekter, så det er ved og spirer over... Måtte bare lige ud med det, så jeg ikke tildrager mig en omgang migræne. Håber det virker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...