24. jul. 2011

Far, mor & haven

Forleden, onsdag faktisk, var kæresten og jeg ude ved mine forældre for at hjælpe til i haven. Ikke lige min yndlings beskæftigelse, men min far har revet et ledbånd over i ryggen og skal derfor holde sig i ro. Så selvfølgelig kommer vi og hjælper.

Det var en super hyggelig dag, mored mig faktisk. Okay det var ikke det sjoveste at skulle skrabe grene fra hækken sammen, men at få lov til at slå græs med hans græsslåmaskine, i ved den slags man sidder på, det var sjovt. Kom da også til at drøne hen over det ene hjørne af nettet over jordbærerne, ups. Men det er så det herlige ved mine forældre, de trækker på skulderne og griner mens de mumler "fjols" men det er kærligt ment.


Det lækre ved og være ude ved mor og far, er også, min mors eminente gode side med at der både står sundt og mindre sundt på bordet, når der dækkes op. Der står altid friske bær og vand, og har man lyst ja så er der også sodavand og øl på køl, en småkage eller en is kan det også blive til.
Da det gik hen og blev aften diskede mor op med en lækker omgang god gammeldaws aftensmad. Det var noget der var tiltrængt. Der var heller ikke noget tilbage, hun mente ellers hun havde lavet mad til en hel hær.

Tak for mad og dejligt selskab

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...