19. jul. 2011

Nu går der Giraf i den

I de sidste par dage, når vejret ikke rigtig har været til andet, ja så har jeg været at finde med min nye ven hækkelnålen i hånden.
Hvad det så var der kom ud af det, kan du se her:


Lad mig præsentere: GIRAFFEN GERT. Gert er en skævt fremstillet giraf, jeg har brugt en rigtig opskrift, som du kan finde her. Giraffen Gert er fremstillet i det forkerte garn, med en hækelnål der ikke passed til det garn, og der er vist også sneget sig en lille fejl ind eller to, han er lidt skæv i kroppen.

Men af og være dårligt stillet fra start, med alle de forkerte materialer og redskaber, JA så er jeg ret stolt af min lille Gert.

I maven på Giraffen Gert har jeg anbragt en klokken og så når man flytter rundt på ham, så bimler han op. Det er raktisk ret sjovt. Hmm hvad mon man så skal forsøge sig med. Nogen forslag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...