19. aug. 2011

Mumi er landet!

Er i dag blevet færdig, med mit første større hækle projekt. En Mumi trold. Er noget stolt over mig selv, at han er blevet færdig på en uges tid (sammenlagt)

Nu mangler der så bare hans veninde, mor og far. Så er vi to "familier" under samme tag. Eller... Vores yngste lille kat Bastian, er blevet noget forelsket i ham. Havde lagt Mumi på sofaen, og der gik ikke mange øjeblikke førend Bastian reklamerede at det var hans Mumi. Ja, se bare her:


Er det ikke bare fantastisk? Jeg havde ellers tænkt at det nok var en dum ide at placere Mumi i sofaen, i de to minutter det ville tage mig at finde kameraet frem... Og jeg fik jo ret, men han lå jo og sov. Men hva´ man kan jo altid lave en ny.

Her er så det færdige resultat, efter jeg havde fået wreslet Mumi ud af Bastians kampgreb.



Nå, men må også videre i teksten, der skal nåes en del inden det går hen og bliver weekend for resten af husholdningen (aka manden)

Kan I alle have en rigtig god weekend derude.




2 kommentarer:

  1. hvor er den sød, hvis du er lige så vild med mumi som mig, skulle du tage et kig forbi min blog www.kreasyslen.blogspot.dk har lige nu en mumi give away kørende... kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte,
      Tak skal du have, bette missen er også rigtig glad for ham, faktisk lidt sjovt.
      Vil lige hoppe over og kigge med det sammen
      Mvh Ria-K.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...