18. aug. 2011

Så stod den lige der og GOD weekend.

For noget tid siden deltog jeg i en Give Away hos Søhesten som har bloggen HER.

Her i dag stod der så en kasse, en stor kasse, og ventede på mig da jeg svingede cyklen ind i indkørslen. Efter noget mailen frem og tilbage, efter hun havde udtrukket vinderen, havde Trine godt nok skrevet at der var en stor pakke på vej, og ja, jeg skal da lige love for den er stor.

Meeen nu til hvad den så indeholdte. STOF! I stor stil. Ville lige dele disse herligheder med jer. Glæder mig allerede til at komme i gang med at skabe og nørkle. Heldigvis er det endnu engang gået hen og er blevet weekend. Hmmm måske man skulle bruge dagen i morgen på at udtænke store planer for alt det stof :)

Først er her et billede af selve pakken der stod og ventede



Her er så et af det søde kort som Trine sendte med



Og sidst men ikke mindst, et billede af al det stof der var



MANGE TAK, for den super gode Give Away.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...