17. aug. 2011

Hvor var det lige den fløj hen....

... Altså tiden? Hvor var det lige tiden blev af? Nu er anden uge af det kursus jeg går på ved og lakke mod sin ende. Hvad synes jeg selv jeg har nået? Det er ikke fordi jeg skal sidde og være filosofisk, eller noget i den dur. Men det slog mig her i eftermiddag, da min sidekammerat på kurset, rejste sig og meddelte at nu var det tid at tage hjem... Allerede? Er klokken så mange?

Selvom nogen af de sidste par dages timer har sneglet sig af sted, så kan jeg stadigt ikke helt vikle min hjerne omkring det faktum at i morgen er det torsdag, så bliver det fredag og wupti -SNYDT- så det søndag aften og i morgen er det hverdag igen.

ER DET BARE MIG, ELLER...?

Er jeg helt galt på den, eller kender I også til det? Kender du det hvor tiden følelses som om den snegler sig af sted på en mandag, men så puff så er det alligevel gået hen og er blevet onsdag aften?

Link til billede HER
Jeg mener, wow. Nu sidder jeg så her, og deler min forundring med jer... hmmm... Har du ikke andet og tænke over Ria-K.? Joo... Så ser jeg på klokken, hvad? Er den allerede halv ni? Den har da lige været fem?
Skal vist lige have en kop Café Latte og styrke mig på. Kan I alle have en god uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...