4. aug. 2011

Ihh altså, se lige hvad posten havde med...

... til mig i dag, og så med flag på, hmm gad vide om hun vidste det er min fødselsdag i morgen?!?! Nok ikke, men anyway...


En brev pakke. Kunne næsten godt gætte mig til hvad det var. Jeg deltog for ikke så længe siden i en Give Away hos Lykke som har bloggen Violykke, det var en give away med fire vindere, og jeg var så en af de heldige.

Nu sidder jeg så som den lykkelige ejer af dette smukke sjal, er det ikke bare fantastisk flot?



Og med brev pakken var også et fint lille kort, ja se bare her


Bare rolig Lykke, jeg skal nok få glæde af det. Det har allerede været svøbt om skulderne og været ude på terrassen og nyde det knap så gode vejr.

Med brevet var også en lille fin broche, er den ikke nuser



SIKKE EN DEJLIG DAG, DET ER I DAG :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...