24. dec. 2011

24 DECEMBER

I AFTEN ER DET JULEAFTEN, DER ER LÆNGE, LÆNGE TIL...
Og dog. Synes nu tiden hurtigt får nisse ben og gå på, når der både skal dækkes bord og laves mad, ja så kan gæsterne hurtigt være her! Men jeg glæder mig.

I dag får i ikke en DIY, men lov til at se min kærestes hjemmelavede julegave. For noget tid siden var Maja Hansen, som har bloggen Håndarbejdsom, i godaften danmark, tror jeg det var. Hvor hun viste sine historiske figurer frem.
Nu er det så sådan, at en af mine kærestes interesser er Albert Einstein, spørg mig ikke hvorfor, og det var jo en af de historiske figurer som Maja havde med.
I 14 dage efter udsendelsen, blev jeg spurgt om jeg ikke kunne lave sådan en til ham, for sådan en mini Einstein ville han rigtig gerne have på sit skrivebord. Som den irriterende kæreste jeg nu er, sagde jeg nej til at ville lave en til ham, havde jo ikke nogen opskrift på hvordan jeg skulle gøre, og undskyldningerne var der mange af. HVAD kæresten så ikke ved, er at grund opskriften på Majas historiske figurer har hun været så sød at dele med os via hendes blog, Tak Maja.
Så nu har jeg i smug fået hæklet en mini Einstein til kæresten. Hans skæg i højre side ser skævt ud, men er det faktisk ikke, det strittede fremad, men opdagede det ikke førend jeg havde lavet dette blog indlæg.

Hav en dejlig juleaften i aften alle sammen

TONIGHT IS CHRISTMAS EVE...
 Today, you are not getting a DIY, but allowed to see my boyfriend's homemade Christmas gift. Some time ago, Maia Hansen, who has the blog hands industrious, where on tv, in a show here in Denmark called: good evening Denmark. Where she showed her historical figures.

 One of my boyfriend's interests are Albert Einstein, do not ask me why, and it was one of those historical figures Maja had made, and she showed it.
In 14 days after the broadcast, I was asked if I could make an Albet Einstein for him, for such a mini Einstein, he would really like to have on his desk. As the annoying girlfriend I am now, I said no, I would not make one for him, I did not have an recipe for how I should do, and my excuses were many. WHAT my boyfriend do not know is that the basic
recipe for Majas historical figures she has been so sweet to share with us through her blog, Thank you Maia.
So now I've secretly been crocheting a mini Einstein to my boyfriend. His beard on the right side looks crooked, but it's actually not, I did not notice that the beard where pointing forward until I had made this post.

 Have a wonderful Christmas Eve tonight all together

ALBERT EINSTEIN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...