30. dec. 2011

Status Opdatering

Så er året ved og have gået sin gang, og det er tid til at gøre status over året der er gået....
Behøver man at se på de negative ting der er sket, jaaa det burde man jo nok, men lysten til det er ikke videre stor. Har også altid fået af vide at man skal starte med det positive.

Uha, positive ting der er sket i år...
- vi fik solgt vores andelslejlighed i Århus C, uden større tab
- Vi er flyttet i hus
- Vi har fået kæledyr
- Jeg har endelig lært at hækle
- En ny veninde er det også blevet til
-LANGT om længe har jeg fået mit eget lille kreative værksted
- Har nu lært at bage, langt om længe
- En bekendt blev til en rigtig god veninde
- Har min blog
- en masse nye kreative teknikker er blevet lært
- efter mange års kæmpen har jeg endeligt nået min ideal vægt
- har lært en del nye mennesker at kende
- Bastian blev syg men overlevede, tak for dyrlægevagten

Der er sikkert meget andet som ikke nåede på min liste, men som nok skal blive husket. Hmm tror ikke jeg vil komme ind på de negative ting der er sket i 2011, men hellere glæde mig over alle de mange positive ting der er sket.

Hvad har jeg så lyst til og gøre mere ud af i 2012? Blev jeg spurgt om forleden...
Jo jeg kunne da godt tænke mig at arbejde mere med grafisk design end jeg har gjort det i 2011, blive bedre kan man jo altid. Få lært nye kreative teknikker, såsom at blive bedre til at strikke, har købt pindene der skal hjælpe mig på vej, det er bare lige med at tage sig sammen. Hvad ellers?! Jo kan jo altid håbe på at få en afklaring af sygehusvæsenet omkring de smerter jeg døjer med. Efter mange års kasten frem og tilbage i systemet kunne det være rart med en afklaring vedr. ens fremtid. Jo da, patchwork det er vist også lige et område jeg skal ind omkring, og måske også lige et smut omkring restaurering af gamle møbler...

Nu får vi og se hvad 2012 har at byde på, glæder mig i hvert til en frisk begyndelse, og i år/næste år uden nytårsfortsæt, kan alligevel ikke holde dem.

RIGTIG GODT NYTÅR TIL ALLE I BLOGLAND
VI SES I 2012

Now 2011 have gone by and its time to take stock of the year that passed ....
Do one really have to look at the negative things that happened, purhaps, we probably should, but my desire is not there.
Have always been told that you should start with the positive things, so here goes.
Let´s see, positive things that happened this year ...- We had sold our apartment in Aarhus C, without much loss- We moved into our first house- We adopted to Kittens Diva and Bastian- I've finally learned how to crochet- A new friend has made her way into my life-At long last I've got my own little creative workshop at home- Have now learned to bake, finally- A friend was a really good friend- I have my blog- A lot of new creative techniques have been learned- After many years of struggling, I finally reached my ideal weight- I have met some new people- Bastian became ill but survived thanks to the vet working the night shift

There are probably much more that did not make my list, but all of it will be remembered.
Hmm I do not think I will look on the negative things that happened in 2011, but rather rejoice in the many positive things happened.
What do I want to do in 2012?
I was asked the other day ...
Well I would like to work more with graphic design, more than I did in 2011, you can always become better. Learn new creative techniques, such as getting better at knitting, bought sticks to help me on the way. What else?! P
atchwork that's one area I need to explore more, and perhaps even a look at restoration of old furniture ...
We will just have to wait and see what 2012 has to offer, and this year I am stepping into the new year without any New Year's resolution, I simpley can not keep them, so why make them.
TO ALL IN BLOG LAND HAVE A HAPPY NEW YEAR SEE YOU IN 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...