16. dec. 2011

Hvor trekantet kan man være? / How triangular can you be?

Jeg havde besluttet mig for at give en hjemmelavet hæklet bold i julegave, derfor sad jeg i forgårs og surfede nettet rundt for at finde noget inspiration.
Det behøvede ikke være en rund bold, der måtte gerne være noget specielt ved den, så bum fandt jeg den perfekte bold. Først så starter man med at hækle 12 "spidser"

I had decided to make a crocheted ball as a Christmas present for a very special someone, so the other day I surfed the internet to find some inspiration.
It did not need be a round ball, but there had to be something special about it, then boom, I found the perfect ball. First you start by crocheting 12 "spikes"

Hvor trekantet kan man være?

How triangular can you be?
Mens jeg så sad der og hæklede, kom julemanden (aka min kæreste) forbi og se hvad han havde med til mig

While I sit and crochet, came Santa Claus (aka my boyfriend) by and see what he had for me
Dejlig julemusik fra Michael Bublé, så hele dagen i dag, har jeg været i godt selskab med Hr. Bublé

Wonderful Christmas music from Michael Bublé, so all day today, I have been in good company with Mr. Bublé

Nå, videre til bolden. I dag er jeg så blevet færdig med den. i den DIY jeg fulgte (se den HER) står der godt nok at den skal syes sammen, jeg hæklede nu min sammen. Her er så det færdige resultat. Jeg holdte mig i en blå farve, for ham der skal have den, er VILD med blå, er det blåt, er det hans, det er i hvert fald hvad han mener, hehe. Kunne selvfølgelig have valgt at bruge forskellige nuancer af blå, men hva´, jeg er nu godt tilfreds.

Well, on to the ball. Today I finished it. The DIY I followed (you can find it here HERE) it says that it should be sewn together, I  crocheted mine together. Here is the finished result. I made it in a blue color, him who is going to have it, love the color blue, is it blue, it's his, that is at least what he thinks, lol. Could of course have chosen to use different shades of blue, but eh, I'm happy with it.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet super flot, jeg er bare så stolt over at der er nogle der bruger min opskrift.
    Jeg ville egenligt også have hæklet den sammen, men det har jeg gjort med alle mine andre opskrifter.
    Den er rigtig god i ensfavet.

    SvarSlet
  2. Hej,
    Tak skal du have. Ja kunne jo heller ikke vente med at give den væk, og den gjorde lykke. Tak for en super fin DIY.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...